26 March 2010

OFFLINE



aritu time dk blatih, sir de gtaw tkwndo tlah djemput utk trut serta lam sparring kat penang..

aku n bhah sgt3 bminat..ktorang mmg nk pegy pown..
cz ta penah agy tanding kat luar dri klntan..

so..ktorang pown amek borang, blatih sakan3, anta borang,blatih3..
troskan smgat anda!!

mse yg d tguu2 akn tbe xlme agy..aku n bhah neves gle,,
skolaa aku, 4 org jeh yg pegy..
ney tanding prgkat kebangsaan..
adoii..
mnakot kan btoiii...

sparring utk skolaa mngah 28-3..(ahd)
26-3..
ktorang g ngn ustaz ke mchang..
myb kul 5.30 pgi, da btolak..t da smpai mchg, sir dri kb, akn amek ktorang n yg len2...
pastu, tros tolak ke penang..

then..kte tgu pe akn blaku..
korang doa2 le bia aku dpt aura n stamina yg kuat..
n doa2 gak bia aku dtp pe2 pingat..
insyaallah..aku akn wat terbaekk!!

k..papaii assalam..
=)

No comments:

Post a Comment