26 February 2010

24-02-2010
huh! kalut jap lam umah tdi..
kul 9 lebeyh cmtu laa..
aku, ma n k.long dk tgk tv..
adek dk men komp..

ktorang dk layan "aduan rkyt'
kciann kat diorang..sggup kutip sisa2 mknn cz nk bg mkn ank bini..
hermm..nk wat cmner..de stgah tuh bkas bnduan..
msyrkat ta dpt trima mreka..
de stgah tuh, cri sisa2 mknn cz tanak wat kje jhat..
hermm..manusia2
..
skg mcm2 da blaku..

okeh..back to da story..time dk tgk tb tuh..

tibe aku tgk kat lntai..
hah!! wat!!
LIPANNNN!!
aku jerit kekalutan..
ma n k.long aku pown tros lari..
aku mmg da larii jaoh daa..hehehe
pastu, ma amek shieldtox( ejaan slah??)
n SPRAY !!!
pastu k.long aku amek
pyapu n kul2 smpai dia mampos..
fuhh..alhmdulillah..
nsib bek dorang brani..
hee~

ma jdi SUPERWOMAN mlm nie..hehhe

ney gmb lipan tuh..
bsarrr wohh!!















No comments:

Post a Comment