11 February 2010

wohoo !!











bismillah..
=)


wohoo..
spt yg d ketahui umum, arini adlah ari mrentas desa..
(hua3..skemaa ayt)

aku smgat gle nk larii !!
tp aku taw..aku x kan n ta penah akn menang pown..

hehehe
ajat nye, aku mlas lari..
tp..pas pkir2, ney taon last aku skola, so aku nak LARI !!
hehehe...


num aku K989
umah kuning kan..(tlisan pown kuning)
=)
pas, sume dak2 laki d lepas kan..
skg, turn dak pompuan..
aku n g
eng2 aku ready daa..
smgat woo nk larii !!
ahahha
1.2.3
ponn !! (hon bnyi)
LARIII !!!!
hhahaha...
aku n kwn2 steady lu..
bak kte org2, jog2 lu..
lalalaa

pas tu, larii..jln, lari, jln..
KELETIHAN mlnda dri daa..
penat !! penat!!
nkk ptah blik laa..tp aku da lari jaoh..

tros kan..!! kuat kan smgat..
hehe..
aku suh diorang g lari lu..
aku nk jln2, dgr2 lgu, lyan prasaan..ehhe
mmg da KOMPEM aku ta kna mnang..
so, bek mkn angin..
aku tgk, kwn2 aku sume kat dpan daa..
aku kte, tape2..rileks2..=)
diorang d
a tggal aku jaoh daa..
aku pown tkedek2 sorang, smbil dgr lgu...
pastu, bramah mesra ngn bdak2..
tbe2, aku dgr org pgil..
izzatul !!
aku pusing..aihh..upe2 nye, de 2 agy kwn aku kat blkg ..
fuh..nsib bek..de geng laa..
ehhe..
borak2, smbil jalan..

aihh..lmbt nye nk smpai..
nk air sejuk !! air sejukk !! (kempunan daa)
ALHAMDULILLAH>>
akhir nye kmi smpai gak..
smgat nk g mnum air lu..
ehhehe...
tp aku ta dpt num pe2 pown..
haa..kan da gtaw..
aku ta kna mnang pnye..
aku bkn bagus bab mrentas desa ne
y..

pas reh
at2, jmpe blik kwn2 len, ktorang g kntin..
mkn2..
pastu, dgr pgumuman, ckgu suh
sume plaja bkumpul..
nk kasi adiah n nk umum umah mne mnang...
huh !!

jeng jeng jeng...
umah mne kah yg mnang???

lu pkir laa sndri...ehehhe

=D

p/s: taon ney mmg beshhhhh !!
i like !!...


^__^










































































No comments:

Post a Comment