23 April 2010

28-3-2010

-gud monink sume..wahh..arini tnding tkwondo lol..

-ya allah..bantu lah aku..bg lah kekuatan kpd ku..aminn..

-cm bsa, bgn awl2 pgi..mndi2, ciap2 pkai bju tkwondo, grak bdak2 sbilik n tgu sume ciap n kuar...

-mkn pgi..bedal rti cnai, air milo ais..fuh pgi2 mnum milo ais..beshh..sejukkk..hee~~

-pas mkn, tros g dwan..hermm..nape laa cpt sgt smpai..bwk le bas lmbt2 sket.bru ilang neves ney..hehehe...

-aku ngn bhah, mmg neves gak laa...tp smgat! smagt!! tros kan pjuangan gtu..hek3..

-smpai sne..jog..jog jog jog jog jog jog...spak fkuspack n tenang2 kan jwe aku lu..hhehe

-pegy tgk nme2..hermm..aku kna lwan ngn bdak al mashoor , penang...

-time dk tgk nme tuh, de laa geng al mashoor kat ctu, aku ngn muke xmalu pown tny...
(conversations)

aku: hye awk..awk knai x, nme dak ney..(xigt daa nme pe)

die: ouhh...knai2..nape??

aku: ouhh tade laa...sje je tny..cz kwn sy kna lwan ngn die ( pdhal, aku yg kna lwan ngn die..tape tipu sunat)..mne die eh??

die: ermm..die kat sne kot..

aku: laa..yke?? oke laa cmtu..tq ye..

die: oke..same2..~

............... hermm..frust aku nk tgk muke lwan aku tuh.huk3,,tp tape,,skrang2 nye, aku tade laa b'debar sgt..hehehe

-num gliran aku "51" adoii...lmbat nye..

-da laa pnas..dhage gle..pegy beli dadih kat pkcik tuh..smbil tgk2 dak len lwan, mkn lu..hahaha...

-kul 2, brenti mkn tghhari...tp aku ta mkn..cz pasni, nk tnding..t brat prot lak..hahahaha

- dup dap dup dap...num 51 da nk dkat...tan sin (kwn cine) num die 50..aku ng die pown, pegy ciap2..pkai hand guard, shin guard, body guard n sgala guard2 laa..tp bkn guard cell ye...hahahaha

-jeng jeng jeng..akhir nye..giliran aku smpai suda..
adoii..tgi gak lwan aku tuh...hermm...bce al fatihah, n ayt kursi lu..^_^

-lwan lwan lwan lwan..

- SARA is hottogo..H.O.T.T.O.G.O..aum!! is hot..to.go..Aum!!!

-pepsi cola 7 up..sara go up up up..

-aku dgr, abg yg jge aku tuh ckp< hoii.sepak tgi sket..kuat sket..itu ini itu ini..

arghh..!! aku xpedulik daa pe die ckp..

dush..aku kna sepak kat kpala 1 x..

dush kali ke dua..

dush kali ke 3...

-haiiyaa..aku disepak 3 x daa..huhuhu..pening kpala hotak aku..blurr jap...hahaha tp aku tros sepak die..

-time aku tgk lam vdeo, aku de sepak kpale die skali..wahh..bravo!! bgga jap ngn dri sndri,,llalaaaa...

msa da tmat... aku klah sudaa..frust+ letih+bgga+oke jeh+ blur++++++ = redha je,,,,

-sir mrah kat aku..die kte aku lmbt sepak..hermm..kritik je laa sir..aku dgr,,n aku da wat tbaek da pown..nway, aku da dpt pgalaman bru...

pe2 pown, THANK YOU sir manimaran..^_^ -

pas selesai sume..acara pympaian adiah n pingat,,,

-geng2 SARA epi gle..wlopown da penat,,,

-jeng jeng jeng..pas abis kasi medals..die nk umum kan pmenang kseluruhan n akan wat balik pingat..

-sape menang??? haa..sbar2,,,~~

-dgn ini, di isyhtihar kan...pemenang kseluruhan dimenangi oleh......KELAB SARA!!!!

-sorakn demi sorakan mgegar akn dwan ptg tuh... -pe agy..lagu sara pown d nyanyi kan oleh ktorang,,,

- sapo meney?? SARAA!! sapo meney?? SARAAAA!! fuyohh..fewitt...fuyohh..fewitt..fulamakk..fewitt...yeahh!!!!

- ombak 1 x...weeee...ombak 2x weeeee...ombak tsunami...weeeeeeeeee!!! hohoho

-muke sir mmg bgga + epi gle..nmpak die snyum smpai tlinga daa...hehehehe...

-pas slesai sume, amek gmb...n blik... -kul 10 lebeyh, ktorang check out htel,,huhuhu

-sggah kat tesco penang lu, mkn mlm..

-tolak blik ke kelate...

-aku ta blik gm tros..tp sggah kg bhah lu..kat tnah merah..smpai sne kul 4 pgi..

_ceritera kami_.,




No comments:

Post a Comment