23 April 2010

salam..

15-04-2010
khamis

arini, aku, sue, miza, iju n syazwan kna pegy KB..

cz kna hdiri sminar ahli lmbaga pgarah PUM (psatuan usahaan muda)

sbnr nye, aku xpegang jwtan ALP pown, tp aku juz gnti mira..

die xleh pegy kb cz trikh ney, die kna pegy kat pahi, k,krai..de prgram utk sbjk akaun...

so, die suh aku gnti die...oke laa...kire pglaman bru gak le..hee~~

arini, xpegy klaz tmbahan ptg..cz blik awl..nk ciap2 n pegy stesen bas..

kul 5, dk kat stesen bas n tgu..

ckgu herda n kwn die ( ckgu pe ye,,cowi tataw nme), irirng kmi...

kul 5.30 lbey, bas smpai...

xde org sgt pown time tuh..
so, wat cm bas sndri lak..hhahaha nakal tol...

lam pjalnn tuh, de eksidenn...
n yg mgejut kan..ia SEDANG berlaku...
ya allah..1st time aku npak eksiden dpn mte..ketar gak kpala lutut.

ktorang dk tgkat ats..so, nmpak laa bdak tuh guling2 jtuh dri mto..
die eksden ngn kete..

tp aku ttaw cmne leh jdik kmlgn tuh..
pe yg aku nmpk, blkg kete tuh, kemek sket...

dak laki mude tuh guling2 smpai jtuh lam lgkang...mlut die berDARAHHH....

kciann die..
nsib bek tim tuh bas slow,,
lau x, tataw le pe jdik kat bdak tuh..

cz bas ktorang btoi2 blkg mto die..
hermmm..syukur...

kul 9 mlm, ktorang smpai kb..
check in htel..n kuar mkn mlm..
thanks ckgu herda cz blnja ktorang yg lapaa ney..hehehehe

pastu, g jln2 jap..n msuk blik..

....................................................................

keesokan nye...

bgn pgi2, mandi n ciap2...

mkn pgi, cri teksi n pegy ke perdana resort (tmpt seminar tuh)

smpai sne, tgk..tade org agy..
tgu je laa jap..

pas 25 mnit kot, ktorang pown msuk lam dwan..
ktorang rsmi lu msuk dwan tuh,,,

tgk de bbrapa org pnceramah dk prepared bhan2...

lame pastu, dwan da penoh..de lebeyh 200 org kot yg serta..

mcm2 skolaa de..tp kbyakan nye, skolaa agama...

ceramah da mule.besh gak..

pastu, berenti mnum pgi, ceramah, n bla3...mkn tghhari...ceramah,,n mnum ptg..

balik...

ktorang pown, blik hotel...

rehat2 jap..mndi2, smyang...
tp aku ABC time ney..hehehe

mlm tuh, kuar mkn mlm, jln2..
aku, miza n sue jln2...
mmg sronok sronokk laa..
^__^

.............................................

esk nye, pegy jln2 kat pgkalan kubur...cuci2 mata...n shping gak sket..
aku ta shping sgt,,,
money tade sgt,,hahahahaha

kul 2.30 dk kat stesn bas kb..
ktorang nk blik gm daa,,,,

time smpai suku jln, bas rsak lak..
econ rsak..mmg pnas gle time tuh....
pastu, tkar bas n tros kan pjalann..
ermm..cobaann...
ktorang smpai gm kul 6 lebeyh...

(tamat)

t free2, aku upload gmb ye...

tenkiuu cz bce,,,lalaalaaaa

No comments:

Post a Comment