18 June 2010

admire???? ouhh..no!~~

stdy stdy sdty
azzra men chess ngn bdak =) sweet
16- 06- 2010
rabu

mlm sblom tuh, da jnji ngn azzra, wa n izzati nk pegy pustaka..
kul 10.30 ktorg pown pegy pustaka..
wat omwork..
pas wat kjap, aku ngn azzra pown pegy men cgkak..
beshh!~


tringat jaman dulu kala ..
chewahh...

ermm..sbnr nye kan..
aku bengang sket ngn sorang kwn aku ( laki)
ktorg kwn sjak skola rndah agy..tp pas drjh 6, ktorg lost cntact..

time cti ney, die mcj aku..n ckp nk join tsyen kat skola.
oke je..


tpi..pe yg mrimas kan aku..die slalu mcj2 cam kapel,,
wekk!!
aku ta suke laa wehh..
gelii~
tbe2 je..aku marah die..tp die wat derkk je,,
geram!~

plg aku ta suke..lam klaz, snyap je..kat luar..bkn men..
wekk!!
aku cte laa kat kwn2 aku..dorang kte, myb die suke aku..
hah??!! xnakk laa wehh...

kawan tetap kawan..

disebab kan terlalu geram, rimas, sakit ati..
aku pown ckp kat die, aku da de bf..
bia le tipu sunat..
tp korang taw x??
die tuh xmkn insurans..
dk wat cm xdep pe2..
aku ckp laa..t "pkwe" aku mrah..
(pdhl aku xdep pown) hua3..

aku amek tsyen luar..
die pown nk join..huH!
pastu, 1 ari tuh, time fzik..
ckgu tsyen tuh plak, lepasan U..so mude agy laa..

pas blik umah, die mcj, jgn dk tgk sgt ckgu tuh..
wekk! suke ati mata aku laa nk tgk sape..
huh!!!!!
...........................................................................................................................
ney cite lam pustaka...
sblom tuh, dia anta mcj, tny dk kat pustaka ke?
aku kate, yep,,,
then stop mcj..

kul 12 lebeyh cmtuh..bnyi mto dtg..
time tuh aku dk men cgkak..izzati, azzra n wa pown ckp, ntah2 'bdak " tuh..


aku pown ckp, ' lau die dtg, aku numbuk2 dio'!
tgk2 die da msuk dlm pustaka daa..
aku pown tros xnak tgk muke die..
biar kan die taw aku ta suke,,!



tpi, sblom die dtg, ktorg da wat plan da..
nsib bek kwn2 aku sporting..
pas die msuk tuh, bkn nk tgur kwn aku..tp tros perli aku..
dia kate..
'ambooii,, org tuh men cgkak lak, kje xwat"

kwn aku pown blas, " suke ati die laa"
aku diam je..
geramm!~~

pastu..ktorg pown snyap je..
wat kje msing2..
then..plan kmi ditros kan..
de laa plan nye..susah nk tulis..
let it b secret..
hehehe






pas ciap jln kan plan tuh, ktorg pown diam n wat kje msing2..
tgk2, die pown kuar nk balik..
fuh! legaa..
kmi bkn kjam, jaat sket je..
lari dari keadaan yg mrimas kan,,
wlupown pustaka tuh de econ, aku still pnas jee...
ahahaha





stop cni lu..papaii
p/s : pade bdak tuh..cowi..



kiri; izzati, kanan; nasuha, bawah: jatul












No comments:

Post a Comment