09 June 2010

temann



salam...yuhuu..
8-6-2010

ermm...arini ktorg xwat meeting edmet..
cti..ehehehe
so, aku pown mmg da de plan len..
well..cti2 ney, sume kwn2 aku yg skola jaoh2, msti balek..
pe agy?? ajat nk jmpe dorang laa..
lalalaa..
aku mcj2 yg len, sume dk kat kg jer..
yg de kat cni, juz izzati n yaa...
hermm..OKEY~!!
luv both of u..
kul 10..da jnji ngn izati nk pegy umah die..
konon2 nk wat omwork laa..
wallaao!!
hehehhe
pastu kol ya..n gtaw suh dtg umah izati..ok..
ktorg pown wat laa omwork..
tny laa edmet, dorng pown kna wat gak projek tuh..tp tjuk len..
huhuhu..
tape2, kte wat omwork len laa..=)
tapi...
seperti yg diketahui umum...
apabila prempuan2 mula bkumpul, mlut dorang pown akn meletus..
yeahh!! itu lah yg terjadi..ktorag borakk! borak! borak!!
hahahahaha

biase laa..lme ta jmpe kan..mcmmmmm2 cte ade..hehehe
pastu tgk2 gmb..
n lastly, ttup bku..
n lyan cte industan..
MY NAME IS KHAN..
KHANNN not KAN..hehehe
beshh gak..~~
lyan cte tuh..tp xsempat abes..
aku ngn yaa da nk balek..
laporrr..!!~~

k..papaii izati..jmpe ptg ney lak..
aku pown anta yaa..
(well...aku da reti bwk mto) hahahaha
ptg tuh..jln2..pusing..n pegy umah wa..
pusing2 ngn wa..boring sgt2 cz sume kwn2 xdep cni..balek kg..
huhuhu..
time pusing2 tuh, jmpe chin lee chang, adib, jepang..
jepang kate aku bwk mto mcm cine mabuk..
kri kanan kiri kanan..
HAHAHA

lalalalaaa....
snap3..=)

No comments:

Post a Comment