27 August 2010

OHH T.R.I.A.L


17-08-2010
selasa
assalammualaikummm...
waalaikummussalam.....

awk cehat???
sy cehat..(ntah pe2 intro) hehehe
dengan ini...pada tarikh 17.08.2010
semua ahli2 SPM mula berasa resah, gelisah, excited, pening, 
dann..
"SO" =senok otok..
pada tarikh xbrapa keramat ney, T>R>I>A>L
wohoo..aku ape lagi..
agak menggelabah dan menabahkan diri gak laa..
agak takot..



adakah trial just for trying?
hermm...

kdang2, aku de pikir.

adakah aku ney form 5??

adakah aku nk ambik spm??

adakah aku dah sedia??

adakah aku dah sedar spm makin dekat??

adakah aku ckup ilmu untuk peperangan spm??

adakah?? adakah?? adakah??



TIDAKK!! 
aku rase cam aku ney still maen2 agy..
xsedar diri btol!!
knape ney jatuL?? knape mlas sgt??
setan?? iblis??
BUKAN!! ney ko pnye mslah laa..
SEMANGAT LAA WEHH!!


kadang2 aku ney terlebih rajin..
kadang2 terlebih mlas..
addoiii..cobaann 

kadang2 rase tercabar gak tgk kwn2 len sume pndai, rajin, cam dah ade ksedaran je lam diri diorang..
aku?? kadang2...

ape byk punyer kdang2 laa ...

tapi..insyaallah..
aku akan merajinkan diri aku..
wlopown sket, sekureng2 nya ade gak kesedaran..

awk?? sedar2 lah yee..
hehehee

p/s: sedang menghadapi pra peperangan spm..

fight! fight!

*agak neves nk dpt result trial nanti..arap2 ade laa peningkatan..
jgn makin pening sudaa,,
lalalaaa....



k..setakat ney dulu bobelan aku,,,
papaiiii
assalammualaikumm..
pantun sikit,,,:



kalau ada sumur di ladang,
      boleh saya menumpang mandi,
                             kalau ada masa lapang,
                                 boleh saya post blog ni...  
 
 





No comments:

Post a Comment