07 August 2010

sara is hottogo!!!

31-07-2010
sabtu
~bangun pagi, gosok gigi, guna ubat gigi safi, gigi putih dan berseri, saya senyum berseri..lalalaaa...hehehehe (melalut plak...pdhal, sy pengguna colgate) 

~bangun awl gile..kul 4 da bgun..semangat wehh..+ agak neves,,

~aku xabis2 berdoa bia dpt wat terbaik...n arap2 dpt lwan yg xbape ganas..ehhehe...patut ke?? patut laa...hehehehe 

~ pas smayang sbuh, aku n bhah pown bersiap sedia (cam nk pegi perang lak)

shalnee n ida xikut..diorang nk rest..yelaa..smlm kan da letih tanding..hehehe

~aku n bhah terus ke kedai roti canai smlm..baek gile pkcik tuh..
budi bahasa budaya kita..wah!!

~ ktorang bgkus je air n roti cnai ..ilang selera..hahaha




~ktorg berdua pown meneruskan perjalanan kami...smpai sne, tgk2, dewan xbkak agy..so, lepak2 ngn bdak2 ney dulu... 

~pas dewan bkak, serbu!!!!!

~tgu referee tmpal nama..xsbaq nk tgk..

~ tup..tup..aku kna lwan ngn bdak tip 1..
lau aku menang, aku kna lwan ngn bdak tip1@ tnah merah..msalah nye..dua2 tuh ganas..sorang black belt..sorang agy merah gak..tp agak terer.. =_="

~ tapi tape jatul!! do yr best..!! yeahh

~aku bouth(giliran) 8.ring B..wohh..knape laa awl sgt...

~wooohoo..mmg nsib mnyebelahi aku laa..alhmdulillah..aku menang..:D

~ so, tgu n tgk sape plak lwan aku..antara GHAH (black belt)@ JOANNE(red belt),,,

~ tgk2, ghah yg menang..its mean..aku kna lwan ngn die laa!! atoiii..
mati..mati!!
HAHAHA..pasrah je laa..

~ time bouth 13..bhah kna lwan ngn bdak faris petra..
chaiyokk bhah!!

~ aku plak, kna tgu bouth 17..ring b..bengkung biru..^_^

~ jeng..jeng..jeng..masa yg ditunggu2 tlah tiba...
aduss..berdebarr thap nk tercabut jntung..(hiperbola)

~ape yg lebih menambah kan perasaan berdebar tuh, rupe2nya, aku da masok final..!!!

~bangga wehh..tp takot gile..
1. lwan ngn ghah
2.die tgi..aku ketod
3. kna lwan 3 round..wohoo..begitu lame kot mase berlalu..
hehehee

~time lawan tuh, gile blurr..tataw nk watpe..
dia sepak,sepak,sepak..aku tahan, tahan, tahan, sepak sepak..atoii..

~ fuhh...masa tamat..alhamdulillah..hehehe

~ referee pgil, chung(blue),hong(red)..
~then..ghah menang..TAHNIAH!~~

~aku dapat perak..dan lebam..hehe


~kul 1 lebih..sume da ciap lwan... 

~masa untuk penyampaian medals,,,lalalaaa

~alhamdulillah aku dpt perak..bhah dpt gangsa..chaiyokk!!

penat...tapi epi..

ptg tuh balek gm trus..
berenti mkn kat mee kg pek..mee tomyam..sedapp... (sedap cz ustaz blnja)hehehe^_^
ujan agak lebat..berenti smayang kat r n r..

the end

terima kasih kpd yg terlibat secara langsung dan x langsung..

p/s: gmb akan di upload kemudian.. ^_^


 

No comments:

Post a Comment