27 January 2010

26-01-2010..mnakot kannn...x__x


bismillahhirrahmanirrahimm..

hermm...lmbt lak post cte ney...
ta smpat on9 laa..kebizian..
arini mcm2 pkra pelik blaku..
aku pown jdi pelik bt ajaib..
arini ari slasa...
cam besa..pegy skolaa..niat blaja krana ALLAh swt..
^__^
tp KEMALASAN n blurr tuh wajib de..
kdg2 time ckgu ngaja..mata tgk dpn..tp otak?? kat tmpt len..hhaha
tp tu bese jeh..xpelik pown..sume org cmtuh...hehehe

ney cte HANGAT>>berpeluh2 aku nk cte..
takott woo..
aku pown ta caye kjadian ney leh jdik..
SKOLAA KU DGEGARR KAN NGN CTE HANTUU !!!
waa!! takott...tp kuatkan imann..=D

2 ari sblom tuh. kat asrama mmg da dgr mcm2 cte..
(fuh..nsib bek aku x dok kat asrma..hehe)
de bdak nmpk "bnda" tu laa..
tp ktorang dgr jeh..caye sket2..
so..xheboh le cte tuh...
TIBE2...

ari selasa..kul 12 lebeyh cmtuh laa..
aku dk lam klas..ckgu dk tanda bku..aku plak dk borak2..(ckp byak) hehe
pastu..tbe2 jeh kwn2 aku kuar n cm cemas kalut jeh...
aku igt org gado..
so, blari2 aku cm kuda..konon2 nk tgk laa..
tapiii...
bkn org gado..
nk taw x pe die??
hohooh...
r u ready???

bace bismillah lu...
rupe2 nye....
de org kna histeriaa!!
hah???!! btoi keh??
aku pown ta caye..tp kna pcaye laa..
bnda jdik dpn mte wehh..
aku kaget, tkejut, panik, neves, blurr...mcm2 laa aku rse time tuh..

GILE!!
aku ta penahh pown tgk org histeriaa dpn mata aku..
uishh..takott gle..aku ngn mye dk pgang tgn kuat2..
kecut perot..
tp nsib bek histeria tuh kna kat klas sblah..xmrebak kat klas aku.
rmai gak kena..
dorang jerit2...nanges2..de stgh tuh smpai dk kat lntai..
hebohh skolaa..
rmi gle bdak2 tgk..
ustaz,ustzah n ckgu2 dtg tlg2..
bace ayat2 suci..
pastu, ckgu dsiplin dtg..die suh bdak2 msok klaz..
nsib bek aku pgwas..so, leh dk kat ctu laa..(huk3.ksempatan dlm ksmpitan)
hehehe

de sorang ckgu tuh suh aku tlg angkat bdak2 histeria tu..
adoiiyaiii..aku cpt tolak.
bkn tanak tlg..
tp takot wehh..aku ney lmah smgat..t x psai2 aku lak kena..
xmaoo !!

tp yg pling kau ta leh lupe..
time sorang dak tuh dk jerit2..dia bgn n renung aku ngn mye..
UWAA!! aku takot..mate die merahhh...jegil besarr jeh..uhuhuh..
aku dk istighfar jeh..bpeluhh woo...
aku ckp kat mye.."mye..dah2..jgn tgk..t die msuk lam bdn kte lak"..
kaki aku da mgeletarr ..tgn sejuk pnas..hohoho
so, aku n mye pown g tmpt len..
bdak2 yg kna histeria tuh , pgwas2 n ckgu2 bwak dorang g blik kaunsling...
keadaan da tenang sket..
time tuh da nk blik..
hermm..time nk blik lak.ujan trun..
adoii...nsib..nsib...

hohoho..aku nk tlis ney pown, dk tringat jeh..
mlm tuh, aku tdo gn ma aku..
tringat weh...takot...hoohhohooh

nway..ney pgalamn aneh yg ta kan aku lupe..


..
k..laa..
papaiii...
mlut jgn clupar..jgn ckp bsar...
t xpsai2 kna kcau,,huk3..

ssshh..jgn biar kan idop anda d selubungi misterii...

YA ALLAH..jauhi lah kami dri sbrang gangguan syaitan...
lindungi lah kami dri sbrg musibah..
beri kan lah aku kekuatan utk mhdapi smua cubaan & dugaan ini..
AMINNN...
=D





No comments:

Post a Comment