23 January 2010

my fmly..

aziz's fmly..
dri kiri ats- abe long( my sister's husbnd), ngah, ma, abah, k.fiza,cik
dri kiri bwah- aku, adik n long...lalalaa
haa..ney org pnting..ma n abah..lalalaa

k.long...=)) married..with Mr.J

ngah...slalo gado ngn dia..hahaha

chik..slumber...hohoho

ney aku laa..si bdak gilaa purple...hak3

ney adek aku..bdak degil..ehhehe
salam...yuhuu..
bismillah..
skg..aku nk cte sal fmly sket...hehehe

aziz'z fmly..

-abdul aziz bin hussin
+
-junaidah bt abdullah
=
-nurul asyiqem
-luqman nulhaqem
-mustaqem
-nur izzatul asyqem
-nur iqhma asyqem..

^__~


i LOVE soo muchh my fmly...
YA ALLAh..kau rahmatilah kluarga aku, lindungi lah mreka dri sgla musibah..
murah kan lah rezki mreka, ampuni lah dosa2 mereka..dan mudah kan lah kmi mdpt kjayan d dunia mahupun d akhirat....
AMINN..YA RABBAL ALAMINN...


No comments:

Post a Comment