25 January 2010

letih+takot+ malas+ dktor gigi....

bismillah...

cam besa..pgi2 g skola...hehehehe..
blik skola kul 2.05 tp smpi umah 2..20..hermm..
smpai jeh umah..piungg!!letak beg...hehe
rehat, mkn, mndi, smayang..
tup tup..
tgk jam da kul .245..
adoiiiiiii....!!
cpt cpt!!
aku kalut??haha..
YAYAYA...
aku kalut..nk cpt!!
nape nape??
aku de "date" ngn dktor gg laa..
ahaha..
herm..ciap tuh..
naek kte ngn ma..
smpi klinik kul 3.10..
aiyaa..rmi nye org..
neves2..takot gle nk jmpe ngn dktor g..
ku ta sggup cabut gg...!!

tgu..tguu..tgu..aku setia dk tgu..hua3..
lame gle..nsib bek ta gle..
ngantok + letih =MALAS...
ble turn aku ney??
rmi nye dktor..haa!! takot..
aku ckp ma aku, "ma..temey k.lang deh..??deh?? deh?? takot ney.."
ma aku pown ckp," heh..bsar doh..msuk laa..brani2 gak..t ma tgk kat luar"..
hermmm..eeiii...!! takotttttttt!!

so..slpas 45 mnit tgu..turn aku lak..
sejuk beku tgn aku..hahaha..
aku pown dk laa..'bukaa mulut luas ye dik..', doktr tuh bkate(hua3..cam cte kanak2)hahaha
slpas zrengg!! zrengg !!( bnyi msin)..
CIAP!!
gg ku slamat drpd d cabut..
aku suh dktr simen jeh..hahaha
tade laa skit sgt..
juz takot jeh lebeyh...
aku pown sengeh kegumbiraan...
lalalaa..

<<>>

the end..


No comments:

Post a Comment