09 July 2010

hari ini dalam sejarah

salam...
hye..hye..hye
^_^

sabtu 03-07-2010

arini tsyen kat fzik kat skola..
balek kul 12.30..
smpai umah, nmpak nina kat luar..
dia da nk balek mrsm..
so, borak2 ngn dia..
crite mcm2..

time tgh syok2 borak2, mak aku tny,
"lang, nk ikut g pusat sivik dop??"
ado gapo??
ado laa..
OKAY!!

bye bye nina..stdy molek2..

smpai pusat sivik, ouhhh...
tgk2 de booth2 sket je..
mak aku pegy kat tmpat streamyx..nk tmbh pe ntah..

aku ngn bhah pegy ats, tgk2 buku..
beli buku latihan sej..arap2 x bersarang lam bilik sudaa..
^_^

pegy kat tmpat mak aku balek, ternampak abg yg jual kat kantin (abg pendek) oopps..abg kecik..=)
pastu, tertengok kat kak usrah..
atoiii... =_='
senyum kat die.. ^_^

pas ciap2, pegy bandar jap n balek..

----------------------------------------------------

kul 3..pegy mkn gulai..
fuhh!! dlm sejarah aku pegy mkn gulai..
nape sejarah??
yelaa..aku ney jarang sket nk ikut pegy mkn gulai ney..
tp arini mood nk mkn gulai lak..
bhah pown de..
die dk cni..cz parents die balek kg..
best..best tdo ngn die..
^_^
ssshhhh~~

dialog time mkn,

aku: ma, ney gulai n lauk2 pling sdap kat tmpt knduri

ma: haa..bilo maso lang rjin g mkn gulai nyo..ney mimpi kali nop ikut etep

aku: ehhehehe
(kwn2 mak aku n bhah ktawa saja)
:p

pas balek..fuh!! letihh jeh..
rehat2 ngn bhah,,
dan...
terbabas ke alam mimpi..
heheheheeee

No comments:

Post a Comment