09 July 2010

sukann ouhh sukan

SELASA-RABU
04-05 /07/2010

SUKAN! SUKAN! SUKAN!

fuhh...arini SUKAN TAHUNAN wohh.
msti korang pelik kan nape skolaa ktorang lmbt wat sukan...
well..myb pengetua sje je kot..
ney nk lpas kan tension kot..
hahaha
tp aku rase, sukan ney mnambah kan tension ade laa..
cz sukan ney wat aku sakit ati ngn kwan aku..
(tapi, mmg da lame pown aku sakit ati ngn die, juz sukan ney je mnambah kan lagi sakit ati..de crite disebalik ney)~ssshhh~
tapi tape...aku POSITIF kan dri aku..

aura purple..yeahh!! purple xleh tension2..
epi sokmo ye!!

yeah!!

ari slasa, pagi2 agy, mood aku xbaek..psal bdak ngok ngek tuh laa..huh!!

muke aku pown msam n x epi je..
smpai, salmiza n mira tegur, 'jatul, bkpo x epi jah,,,sakit ko??
aku jwb, yep..sakit ati ngn bdop tuh..

dorang mmg pham n taw dah aku mrah kat sape..

tp aku cube gakk senyum n laughed..
wat lwak2 bodo n gile..
hehehehe

nsib bek marah aku jap je..
lupe kann...delete..delete..
wahh..cm delete mcj lak..hehehe

tgk org lari sana sini..lompat itu ini, cakap itu ini, gelak kiri kanan,
^_^
sorakk kiri kanan depan belakang..
beshhh!!~~

snap-snap..
klik!! klik!!

lap2 peluh, minum air, mkn aiskrim, mkn jambu, mnum air, borak2,
gelak2, gurau senda.. 
balekk!!

jumpe esk lak..

No comments:

Post a Comment