22 July 2010

suka??? tak suka???suka?? ta suka???

jumaat 16-07-2010

TAHNIAH!! (num ic aku) terpilih menyertai PLKN siri 8/2011
penempatan pelatih akan dimaklumkan kemudian..

atoii!! tu laa pe yg dpt aku ingat balik time dpt msj plkn ney..
suka ke?? ta suka?? suka ke?? ta suka??
dua2laa...hehehe

TAPI besh gak lau dpt pegy..t leh dpt taw mcm2 , leh trunkan brat bdan..hahaha
leh tgi sket kot.. ^_^

TAPI...3 bln wohh jaoh ngn fmly..lame tuh,,=(
sbb plkn ney gak laa, abis musnah plan2 aku time 3 bln nk tgu rsult spm nti ( rancangan awal) hahaha
aku bru berhajat nk amek lsen moto, kereta,,
nk kje cri pgalaman n dpt merasai duit sndri,
ney dk mkn duit ma n abah aku je..
bile agy nk ase duit sndri...hahaha
*angan-angan* 

TAPI...(byk aih tapi2 nye) ehehehe
TAPIIIIIII...mak aku bukan maen excited agy...dia ngn k.long ciap ckp, 
"wahh..xsbar aih nti nk anta k.lang nek bas g plkn!!" heh..ape2 aje...hahahaaha
aku ney??? bkn men agy susah ati..dorang suke lak...

TAPI tape..kire aku ney bruntung gak laa..kire ngara mmerlukan aku..
HAHAHA
(ayat nk sedap kan ati)
^_^

k..tu je nk post arini..
PLKN!! PLKN!! PLKN!!
kami wira wirati negara...haa.smbung sndri!!

 

No comments:

Post a Comment