22 July 2010

sorry..emo lagiiiiiiiiii~~

ahad mlm isnin 19-07-2010
 2.40 am
aku blom tido agy..mlm ney susah sgt nk tdo..
pas smyang isyak, wat solat hajat ..
ntah nape..tibe2 je aku sebak, sedih time smyang..
aku takot sgt nk hadapi sume risiko lam hidup ney...
sejak dua menjak ney,aku sensitif sket...
slalu dk termenung(kje xpekdah) psal spm..ouhh spm..!!
kdang2 agak stress, 
adakah aku meng"stress"kan dri aku sndri???
hermmm....

aku takot sgt nk hadapi sume2 laa..sume yg akn berlaku...
camne lau aku FAILED??
ape aku nk wat??

ya allah...
sedihh nye...
aku pkir, aku ney malas sgt,,
org len mesti rjin je dk stdy..bkn cam aku kan???
kdg2 aku ase cm aku bodo je..cm xdep mkne pown dk lam klaz sc..
cm xlayak je..huhuhu
(cowi, lau kata2 aku sket xsnonoh)
hermmm...

trial17-8
spm 22-11

adoii..dekat je..
tp..aku dk cmney laa..
xsedar2 dri agy..
ape laa..!!
(marahkan dri sendri)

ya allah, kuatkan lah semangat aku...
mood; sedih...menangis snyap2 utk tenang kan prasaan...

p/s: ssshhh..jgn gtaw org len aku emo cmney..
jarang2 je..
lalallaaa..

mode: merajinkan dri wat latihan...

No comments:

Post a Comment